Przemysł 4.0

Kluczem do rozwoju przemysłu jest integracja maszyn, ludzi i procesów w internecie. Czwarta rewolucja przemysłowa, która na naszych oczach zmienia świat produkcji, tworzy nowe standardy: łatwą, wydajną i elastyczną produkcję oraz logistykę. Jako wiodące przedsiębiorstwo IoT, Bosch dysponuje technologią, oprogramowaniem i usługami niezbędnymi dla dalszego rozwoju przemysłu 4.0. Spółka integruje z siecią własne zakłady produkcyjne, oferuje spersonalizowane rozwiązania i optymalizuje warunki pracy. Do roku 2020 Bosch planuje wykorzystać potencjał przemysłu 4.0, aby zaoszczędzić jeden miliard euro we własnych zakładach oraz wygenerować obrót w wysokości dodatkowego miliarda euro.

Istota przemysłu 4.0

Istota przemysłu 4.0

Każda kolejna rewolucja przemysłowa przynosi ze sobą niezwykłe zmiany i otwiera przed ludźmi nowe, fascynujące możliwości. Działo się tak zarówno podczas pierwszej rewolucji przemysłowej zapoczątkowanej w Anglii w XVIII wieku, działo się tak podczas trzeciej rewolucji określanej mianem naukowo-technicznej. Na naszych oczach mamy już jednak do czynienia z czwartą odsłoną rewolucji przemysłowej. O co w niej chodzi?

Bosch zmienia roboty we współpracowników

Bosch zmienia roboty we współpracowników

Czy wiesz, że właśnie w tym momencie, trwa czwarta rewolucja przemysłowa? Jej przejawem są między innymi inteligentne fabryki, w których maszyny pracują ramię w ramię z ludźmi. Jesteś ciekawy jak to wygląda?

Sztuczna inteligencja w fabrykach przyszłości

Sztuczna inteligencja w fabrykach przyszłości

Sztuczna inteligencja z jednej strony fascynuje, z drugiej – budzi lęk. Jednak mimo kontrowersji, które wywołuje, jest już wykorzystywana w wielu dziedzinach naszego życia.

Fabryka przyszłości - Przemysł 4.0.

Fabryka przyszłości - Przemysł 4.0

Przemysł 4.0. – rozpoczęła się czwarta rewolucja przemysłowa.
W fabryce przyszłości jedynymi stałymi elementami będą ściany, dach
i podłoga. Tradycyjne linie produkcyjne zastąpi zestaw modułów, które samodzielnie będą zestawiały się w taki sposób, aby jak najszybciej zrealizować napływające od klientów zamówienia. Science fiction?
Raczej całkiem bliska przyszłość!

In-Store Analytics - analiza obrazu

In-Store Analytics - analiza obrazu

Analizuj zachowania klientów swojego sklepu i zwiększaj sprzedaż
z systemem In-store Analytics od Bosch. Systemy monitoringu wizyjnego w obiektach handlowych kojarzone są najczęściej z ochroną ludzi
i mienia. Okazuje się, że monitoring może też bardzo skutecznie wspierać procesy biznesowe. System analizy obrazu In-store Analytics, opracowany przez firmę Bosch, pozwala monitorować i analizować ruch klientów w sklepie. Dzięki temu stał się skutecznym narzędziem maksymalizacji wyników sprzedaży.

IoT w Boschu