Przejdź do głównej zawartośc
Bosch w Polsce

Content marketing w B2B okiem praktyka – ONLINE

10.12.2025
Online 17:00 - 18:30

Content marketing w B2B okiem praktyka

Katarzyna Tyszka odpowiada w Boschu za planowanie i realizację kampanii marketingowych dla produktów i usług z segmentu automotive aftermarket, ściśle współpracując z zespołami sprzedaży oraz rozwoju produktu. Zarządza komunikacją oraz programami lojalnościowymi skierowanymi do profesjonalistów z branży motoryzacyjnej.

Specjalizuje się w content marketingu opartym na podejściu zorientowanym na potrzeby klienta, wspierając budowanie wartościowych i długofalowych relacji z odbiorcami marki.

Webinar: „Content marketing w B2B okiem praktyka”

Jak tworzyć skuteczne treści dla biznesu? Czy program lojalnościowy może bazować nie na punktach, lecz na wiedzy? Podczas webinaru uczestnicy przejdą przez cały proces – od pomysłu, przez realizację i komunikację, aż po mierzenie efektów działań content marketingowych.

Spotkanie polecane jest szczególnie studentom marketingu, zarządzania oraz kierunków pokrewnych. Poziom: Basic

Kasia T. prowadząca